mercoledì 26 dicembre 2012

Produsele lunii decembrie! I prodotti del mese di dicembre!

RO O alta luna se apropie de sfarsit si o sa va prezint produsele pe care le-am incercat in decembrie. Unele mi-au placut foarte mult, altele mai putin. Va las cu lista de fotografii si cu cateva comentarii pentru fiecare dintre produse.

 IT Un altro mese è quasi finito e vorrei presentarvi i prodotti che ho provato nel mese di dicembre. Alcuni mi sono piaciuti molto, altri meno. Vi lascio  con l'elenco delle foto e alcuni commenti per ogni prodotto.




RO Am folosit laptele demachiant Garnier, il folosesc destul de des si sunt multumita. Pentru ochi, am folosit demachiantul delicat, care imi place foarte foarte mult pentru ca inlatura rapid mascara fara sa irite ochii.
Ca si crema de zi, am folosit Garnier Essentials pe care o trec in capitolul produselor discrete ca si calitate/rezultate...

IT Ho usato il latte detergente Garnier, lo uso molto spesso e sono molto soddisfatta. Per gli occhi, sto usando lo struccante delicato di Garnier, che mi piace molto perché rimuove rapidamente il mascara, senza irritare gli occhi.
Come crema da giorno, ho usato Garnier Essentials. Dal mio punto di vista della qualità, la collocherei nella categoria dei prodotti discreti...


RO Am folosit lotiune tonica Balea. Multe produse Balea sunt foarte bune, acest tonic este din categoria produselor "de cumparat".

IT Ho usato il tonico Balea e sono molto contenta. E' decisamente un prodotto da ricomprare.


RO Crema de maini Nivea Q10. Eu nu sunt un fan Nivea si nici de aceasta data nu am fost multumita. Este un produs pe care cu siguranta nu il voi mai cumpara.

IT Crema mani Nivea Q10. Io non sono una fan Nivea, nemmeno questa volta mi ha fatto cambiato idea, questa è una crema che non comprerò mai più.


RO Gel de igiena intima Bionsen cu extract de aloe vera. Un produs foarte bun, are un miros discret, nu are parabeni... mi-a placut!

IT Intimo di Bionsen con estratto di aloe vera. Mi è piaciuto molto, profumo discreto, senza parabeni...


RO Gel de dus Palmolive cu extract de flori de cires si lapte. Are un miros superrr :))

IT Doccia latte Palmolive con fiori di ciliegio e latte idratante. Ha un profumo buonissimoooo :)


RO Spary termoprotector de la Pantene. Imi place foarte mult, are un miros super, nu ingrasa parul si ii da stralucire.

IT Spray termo-protezione Pantene. Mi piace molto, ha un buon profumo, e i capelli hanno un aspetto lucido.


RO Crema pentru corp Bvlgari Rose Essentielle. Acelasi miros excelent ca si parfumul :)

IT Crema da corpo Bvlgari Rose Essentielle Lo stesso buon profumo come l'eau de parfum :)


7 commenti:

Elisa Zanetti ha detto...

Accidenti quante cose nuove hai provato!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Cleopatra Mândruț ha detto...

Ce produse frumoase! sunt fana Pantene, cele de la Garnier imi plac mult ca sa nu mai zic de aroma de trandafiri al parfumului Bvulgari :DAm sa le incerc si eu! Gelul de dus Palmolive este super, eu l-am avut pe cel cu orhidee care miroase extraordinar de frumos :)Te pup!
http://www.passionforstylishlife.com/

Florina Pandrea ha detto...

Mi-ar placea sa incerc spray-ul protector. :)

Te invit si pe blogul meu:
http://thatswhywesmile.blogspot.ro

EliMakeup0005 ha detto...

che bello il tuo blog! :)
ti seguo, se ti va ricambia ;)
baci

http://elimakeup0005.blogspot.it

Selvaggia Capizzi ha detto...

Ma quante cose hai provato?? Wow! Buone feste!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Simona Tucu ha detto...

Laptele demachiant il folosesc si eu de multi ani, iar apa de fata de la Balea tot la fel, sunt la al treilea flacon cred, imi place si mie foarte mult!
Dragute produsele tale. :)
Pupici!

Ela ha detto...

Crema Bvlgari,desi nu o am si nu stiu cum este,imi pare un produs superb!

Nu am mai folosit nimic de la Pantene de mult timp.

Te pup!