martedì 19 febbraio 2013

February Shopping nr. 2

RO Asa cum v-am tot spus, saptamana trecuta am fost prin Ro, deci nu puteam sa plec cu mana goala. Mi-am cumparat cate ceva, cam totul la reduceri. Doar niste pantaloni Zara i-am luat la pret intreg. Si o geaca :)))
Azi o sa va arat ce mi-am cumparat la categoria haine/pantofi/bling bling!

IT Come vi ho già detto, la scorsa settimana ero via, quindi mi sono approfittata degli ultimi saldi. L'unico capo che non era in saldo sono i pantaloni Zara. E una giacca :))
Oggi vi mostrerò le new entry nella categoria vestiti/scarpe/bling bling!


Ghete Deichmann cu reducere 50% - platite 59 ron
Stivaletti Deichmann con 50% di sconto - pagate circa 15€

Giaca Poema - Am cumparat-o la pret intreg - 250 ron
Giacca Poema - L'ho presa a prezzo pieno - circa 58€



Bluza Zara - la reducere nu imi mai amintesc pretul, dar cred ca 59 ron
Maglia Zara - non mi ricordo più il prezzo esatto, mi sembra circa 15€


Bluza peplum Zara - la reducere 79 ron
Top peplum Zara - scontato circa 18€


Pantaloni Zara - Pret intreg 159 ron
Pantaloni Zara - Prezzo pieno circa 37€


Bratari Takko Fashion - 17 ron 
Braccialetti Takko fashion - 4€ 


9 commenti:

Unknown ha detto...

I miei preferiti sono la giacca con le borchie e il top di pizzo, davvero belli!!
Fabiola

wildflowergirl

EliMakeup0005 ha detto...

Ottimi acquisti! :)
Adoro le scarpe e la giacca :D

http://elimakeup0005.blogspot.it/

Toma Aurora ha detto...

Frumosi sunt pantalonii negri de la Zara, bluza peplum de la aceeași firmă, dar și geaca Poema.
Să le porti cu placere!

Ramy's Blog ha detto...

anche io sono pazza di quella giacca :))a dire la verità, quella giacca è un regalino per San Valentino :p

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Aurora. eu multe haine mi le cumpar farà sa probez...si bluzita vine superb...nu am probat-o.:)

Unknown ha detto...

la giacca borchiata è davvero bellissima cara:)

Lucy- Does It Better ha detto...

OMG! great shoes;)
you'll look amazing;)

It's Friday Somewhere ha detto...

Papuceii sunt absolut superbi, sa ii porti cu placere!

Ela ha detto...

Ghetutele cred ca le stiu.Ador acel magazin fiindca au multa incaltaminte la preturi bune.


Sa porti totul cu placere!
Te pup!