mercoledì 6 febbraio 2013

Reteta de pui umplut!

Duminica am facut pui umplut cu crema de ricotta (un fel de urda) si Philadelphia. Este o reteta pe care am vazut-o acum multi ani la tv si am tot facut-o pentru ca pana acum nu nimeni nu mi-a refuzat invitatia la masa :) tuturor le-a placut. Personal, tipul de branza ricotta sau pe romaneste urda, nu imi place...nu are sare, mi se pare ca nu are gust. Eu prefer branza sarata, ador branza feta de exemplu. Dar ca si umplutura pentru pui, ricotta amestecata cu Philadelphia este foarte buna.
Reteta de pui umplut este simpla, mai mult dureaza prepararea puiului decat timpul in sine de coacere.
Am facut mai multe poze, pas cu pas, asa ca o sa vedeti ca este simplu de preparat.
Asadar, sa incepem :)


Aveti nevoie de:

  • un piept de pui pe care il taiati in doua si il dezosati
  • Pancetta sau bacon taiat foarte subtire
  • Branza ricotta sau inlocuiti cu urda
  • Crema de branza Philadelphia Classic
  • Salvie si rozmarin proaspat
  • Sare, piper, ulei de masline, ardei iute si ce mai preferati voi ca si condiment

Ca si garnitura eu am facut niste simpli cartofi cu rozmarin la cuptor.




Amestecati ricotta cu branza Philadelphia si adaugati patrunjel, marar sau ce preferati voi. Eu am pus frunzulite de ceapa verde uscate. Daca as fi avut prospete, as fi pus.




Cu ajutorul unui cutit foarte bune ascutit, faceti un buzunarel in pieptul de pui incercand sa faceti o taietura cat mai mica pentru ca mai apoi sa inchideti usor cu scobitori.


Umpleti puiul cu o lingurita si mai apoi incercati sa inchideti cat de cat cu scobitori



Inevitabil, o sa va murdariti pe maini :))
Dupa, acoperiti pieptul de pui cu pancetta sau bacon peste tot. Practic il imbracati cu bacon :))


Pe o tava puneti hartie pentru cuptor si puneti puiul direct pe hartie.

Adaugati piper, boia iute etc precum si rozmarinul impreuna cu salvia.




Cuptorul trebuie sa fie incins la 220 de grade. Asa cum v-am spus, eu am ales ca si garnitura cartofii la cuptor cu rozmarin. Inainte sa bagati puiul la cuptor, puneti cativa stropi de ulei de masline deasupra... cam o lingurita pe fiecare bucata de pui.

Puiul trebuie sa stea 20 de minute la 220 grade. Nu e nevoie sa il intoarceti, nu e nevoie sa deschideti cuptorul, Dupa 20 de minute, puneti peste bucatile de pui un strop de vin alb, dati temperatura la 180 de grade si mai lasati 10 minute. Dupa, puiul este gata si va garantez ca este facut bine, moale si gustos. 
Eu i-am facut poza cand l-am taiat felii...atentie la scobitori :)))


Pofta buna :)

11 commenti:

fashion doctor ha detto...

o,bravo.arata super.eu fac altfel.mereu ma inspir si eu de pe net,fiindca gatesc zilnic.pupp

Unknown ha detto...

Che brava cuoca che sei!
Fabiola

wildflowergirl

Ramy's Blog ha detto...

ci provo Fabiola:)

coco ha detto...

minunat ! vin si eu ? :)

Ramy's Blog ha detto...

te astept Coco :)

Alina ha detto...

nici mie nu-mi place decat branza sarata, dar arata foarte bine, plus ca daca zici tu ca-i o combinatie buna... ;)

Elisa Zanetti ha detto...

Vorrei essere una cuoca brava come te! E grazie per il complimento che mi hai fatto sul blog...sei un tesoro
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Ramy's Blog ha detto...

da Alina, chiar Este ok combinatia. asa cum am scris in post, branza dulce nu Este deloc pe gustul meu, dar asa merge :)

Ramy's Blog ha detto...

non sono cosi brava brava.... ma mi sto impegando :))) a me piace cucinare;)

Ela ha detto...

Ce imi place ca incerci retete noi si nu faci tot timpul aceleasi feluri de mancare!

Bravo!


Te pup!

Ramy's Blog ha detto...

Ma straduiesc si eu Ela :-D