mercoledì 10 luglio 2013

OOTD- My New Asos Bag

RO Si iata un prim outfit cu cea mai noua geanta achizitionata de pe Asos. Asa cum va spuneam ieri, de cand am primit-o, o port zilnic, imi place ca merge atat pe umar, cat si in mana, este incapatoare si personal ador modelul. Am ales sa o port cu o pereche de jeansi foarte subtiri, de vara de la Zara si ie romaneasca. Cum vi se pare noua mea achizitie? :P

IT Ed ecco un primo outfit con la mia nuova borsetta di Asos. Come già vi dicevo ieri, da quando l'ho ricevuta, la uso ogni giorno, mi piace molto. Io ho scelto di indossarla con dei jeans molto leggeri e estivi di Zara e una camicia hand made. Come vi sembra la cartella di Asos? :P















 Am purtat/ Ho indossato:

Geanta/ Borsa Asos
Ie romaneasca/ Camicia tradizionale romena
Jeans Zara
Sandale/ Sandali River Island
Bratara/ Bracciale Kenvelo
Colier/ Collana Ti Sento Gioielli
Ceas/ Orologio Fossil

17 commenti:

fashion doctor ha detto...

imi place geanta foarte mult! nu imi plac blugii si nu te avantajeaza[sper sa nu te super, doar un sfat prietenesc],alt model, se poate tot skiny ,dar mai scurti pana la glezna si nu cusaturilor care iti taie piciorul. esti o frumoasa, meriti sa fii mai frumoasa! puppp

Enchanted Ana ha detto...

Arati atat de frumos!Dar nu prea imi plac pantofiorii, dar in rest imi place outfit-ul!Cam asa ma imbrac si eu de obicei, cu o camasuta lejera alba (ador albul!) cu jeans si balerini sau sandale inalte...iar geanta! <3 geniala!
Te pup Ramiii!

Ramy's Blog ha detto...

Nu ma supar Stella. E parerea ta si faci bine sa o expui.

Unknown ha detto...

Bellissima la borsa e mi piacciono un sacco anche i sandali!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Beauty and others ha detto...

Imi place outfitul tau. Gentuta este superba:D

ZADIN ha detto...

Îmi place foarte mul combinaţia şi felul cum ai integrat ia românească... care apropo mi se pare destul de greu de integrat într-o combinaţie de actualitate. Ţie ţi-a ieşit.

Geanta... I'm in loooove...

Stephanie / Cocochic ha detto...

God you look gorgeous! Love the bag.xxx

Blog | Cocochic
Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

Unknown ha detto...

Che bella questa borsa!!!
JOIN OUR GIVEAWAY!!
Kisses
Francy&Stef
Chic With The Least
Also on Facebook and on Bloglovin’

Fashion Riddles ha detto...

Molto bella!
V

Unknown ha detto...

bellissima cara!! adoro anche i tuoi sandali!!:)

Elisa Zanetti ha detto...

bellissima borsa, proprio un bell'acquisto!
torna presto a trovarmi...
Nameless Fashion Blog
Nameless Fashion Blog Facebook page

Fede P. ha detto...

bellissimi scatti!!! :)Che ne dici di seguirci a vicenda? Io mi sono appena unita ai tuoi lettori, spero ricambierai:)
un bacio!
http://sketchofthetrend.blogspot.it/

Карина ha detto...

Amazing look, dear!!)) Your blog is very cool!)
Follow you) I'll be happy, if you follow me)
http://karinamalinana.blogspot.ru/

MILEX ha detto...

that's so good.

Unknown ha detto...

Ci credo che la usi tanto sembra ptoprio comoda :)

miasmode ha detto...

Beautiful casual look. Esp. love the cute blouse.

xx

Ela ha detto...

Sa porti sanatoasa geanta,e super!

Nu am putut sa nu observ superbul gloss!Arata delicios!

Te pupacesc!

Ps: Si bratarica imi place si lantul.