giovedì 31 ottobre 2013

OOTD- in the mountains

RO Aceste fotografii le-am facut la o altitudine destul de mare...cam 1500m. Deci era cam frig si cu aceasta ocazia am purtat pentru prima data un pulover River Island cumparat la reduceri acum cateva luni. Din pacate vremea era cam mohorata si statea sa ploua, deci pozele nu au iesit cine stie ce. 

IT Queste foto le abbiamo scattato ad un altitudine di ca. 1500m... quindi faceva abbastanza freddo. Ho colto l'occasione e ho indossato per la prima volta un pull di River Island che avevo comprato online qualche mese fa.











Am purtat/ Ho indossato:

Pulover/ Maglia RiverIsland
Jeans, Esarfa/ Jeans Sciarpa Takko Fashion
Geaca/ Giacca Cache Cache

6 commenti:

Selvaggia Capizzi ha detto...

ma che bel look e guarda qua! La scritta come ad Hollywood!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Dia ha detto...

Vai cat de fain e peisajul, si puloverul bineinteles:)

Unknown ha detto...

Che belle foto Ramy!
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

the chilicool ha detto...

Che bella ! mi piacciono molto queste foto e anche illook!

Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Video outfit YOUTUBE
Kiss

Gya ha detto...

peisajul este superb, frumoase poze

http://gya-make-up.blogspot.ro

Ela ha detto...

Ba au iesit bine pozele,mie una imi plac!Tu frumoasa ca de obicei,peisajul magnific,tinuta comfy si cute!

Te pup!