domenica 9 marzo 2014

Random saptamanal! Random settimanale! nr. 45

RO Azi fotografiile saptamanii... Luni eram inca in Romania, am avut un week end cu vreme foarte urata. Aici in schimb am gasit o vreme super si de marti pana azi am avut numai soare si 20 de grade. Chiar ieri am facut aceasta poza din balcon cu cerul albastru si soare din plin. O seara placuta va urez tuturor!

IT Oggi le foto della settimana... Lunedì ero ancora in Romania, ho beccato brutto tempo, era sempre chiuso e pioveva. Invece qui da martedì sempre sole e 20 gradi. Proprio ieri ho scattato questa foto dal balcone, con il cielo azzurro e un bel sole. Auguro una buona serata a tutti!



















9 commenti:

Dia ha detto...

Mi-ai facut pofta de salata cu postarea asta:)

Sola ante el espejo ha detto...

Delicious! un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Selvaggia Capizzi ha detto...

quanto cibo!! Bello il miciotto!!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Manases Andrea ha detto...

Ce zona superba cu o priveliste de vis!

the chilicool ha detto...

Buonissime pietanze!
Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Kiss

Alina ha detto...

eu cred ca reusesti sa faci pofta de mancare oricui :))).

Mihaela Pojogu ha detto...

Wekendul a fost cum a fost, dar azi a iesit soarele pentru multe ore bune. Am facut o salata de cartofi si mucenici.

Ramy's Blog ha detto...

Hmm și mie îmi place mult salata de cartofi

Ela ha detto...

Ce de salata!Arata tare bine!

Supa de galuste,salata si cartofi!!!Cand am vazut poza cu cartofii si ouale am zis ca vreau si eu acum dis de dimineata :))))

Te pup!