mercoledì 30 aprile 2014

New in - Nail Polish

Azi va voi arata cateva oje noi. O parte dintre ele le-am primit cadou, o alta parte mi le-am cumparat singura. 
Pana acum am folosit doar cateva dintre ele. 





Ojele Gabrini le cunosc de foarte multi ani, cred ca sunt ojele adolescentei mele, nu costa mult si sunt destul de rezistente. Pe cele trei eu le-am primit cadou, si imi plac enorm culorile. Doua straturi sunt suficiente si mie imi dureaza pe unghii in jur de 4 zile. Dintre cele trei, mie imi place cel mai mult cea culoarea mentei, este perfecta pentru vara.

Ojele de la Kallos nu le mai folosisem niciodata, pana acum am incercat doar pe cea naturala, este nevoie de vreo trei straturi pentru un aspect frumos. Se usuca repede si ca si rezistenta sunt super ok. Pretul nu mi-l mai amintesc sigur, dar cred ca 5.3 ron una.


Ojele Rimmel 60 seconds le-am cumparat avand deja una acasa si pe care am folosit-o de foarte multe ori. Am citit pe net multe pareri impartite in privirea calitatii, ideea este ca eu sunt multumita, mie imi dureaza aproape o saptamana pe unghii si imi place foarte mult pensula dubla. Pentru un aspect frumos, eu dau doua straturi.
Nici aici nu-mi amintesc exact pretul, dar au costat in jur de 10 ron si le-am luat din Auchan.


De la Flormar am doar un top coat, nu am folosit inca aceasta oja, deci deocamdata nu pot sa ma pronunt in privinta calitatii ei. Imi place mult culoarea, mie imi place foarte mult rosul pe unghii si am multe nuante de rosu in mica mea colectie de oje.

Cam acestea sunt noutatile mele in materie de oje. Probabil nu voi mai cumpara nicio oja in viitorul apropiat, am deja destul de multe si cred ca trebuie sa le folosesc pe acestea deocamdata.

8 commenti:

Dia ha detto...

Ojele de la Gabrini ma tenteaza, am vazut cateva din colectia 3D la un magazinas, culori f frumoase. Oje Kallos nu am incercat niciodata si nici nu ma tenteaza, nu stiu de ce. Ojele Rimmel imi plac si mie.

Unknown ha detto...

Belli questi smalti!

fashion doctor ha detto...

frumoase culori. si eu multe , mereu indecisa! pupici

Sola ante el espejo ha detto...

Che bellissime colore! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Elefantest89 ha detto...

Non capisco la lingua ma sono smalti molto belli :)

Ombretta ha detto...

Cara Ramy adoro gli smalti ne ho tantissimi anch'io e i tuoi colori sono stupendiiii soprattutto l'arancione che io uso spesso d'estate lo adoro,un bacio ^_^

Mihaela Pojogu ha detto...

Uu cate culori faine, eu Gabrini nu am niciuna. xo

coco ha detto...

super, am si eu cateva din culorile tale :)