domenica 2 novembre 2014

Jurnal de vacanta - Toscana #3

Azi, va voi arata ultimele poze din mini vacanta in Toscana: Siena si Pienza. Prima parte o gasiti aici si a doua aici.
Prima oprire a zilei a fost in Siena. Orasul se afla cam la 70 km de Florenta si este un oras mediaval, foarte frumos. Centrul mi-a placut foarte mult, multe stradute inguste, multe magazine si diverse baruri.  Siena este cunoscut datorita cursei de cai, Il Palio, care se desfasoara de doua ori pe an. Domul din Siena este foarte frumos, este chiar considerata una dintre cele mai frumoase biserici ale Italiei. Puteti vizita: Baptisteriul Sf. Ioan - Battistero di San Giovanni, Muzeul Civic Siena - Museo Civico, Biserica de Sant'Agostino - Chiesa di Sant'Agostino. Muzeul Domului - Museo dell'Opera Metropolitana. Daca ajungeti in Siena, cand va plimbati pe stazile centrului, veti da peste o cofetarie cu mare traditie. Se numeste Nannini si da, are legatura cu celebra cantareata Gianna Nannini. Este o afacere de familie, inainte de a deveni ea celebra, si chiar merita sa gustati o prajitura si o cafea. Preturile nu sunt deloc iesite din comun si totul este extrem de gustos.
Daca ajungeti in Siena, va recomand sa trageti o fuga pana in orasul Pienza. Nu este foarte departe si merita. Este unul dintre cele mai frumoase orasele pe care le-am vazut, mi-a placut la nebunie. Este micut si compact si centrul este superb. Stradute foarte inguste, magazine multe, balcoane pline cu flori, strazi denumite frumos (strada dragostei, strada sarutului, strada ingerului etc)
Aici puteti cumpara branzeturi foarte bune. Noi am gustat si cumparat mai multe feluri, chiar foarte gustoase, eu sunt o pasionata de branzeturi.
Cam aceastea ar fi fotografiile din Toascana, mie mi-a placut foarte mult si cu siguranta ma voi intoarce cu drag si pe viitor. Este o regiune a Italiei pe care chiar se merita sa o vizitati.















Pienza











7 commenti:

Sola ante el espejo ha detto...

Che belle foto e tu sei sempre chic! Un bacione.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Selvaggia Capizzi ha detto...

molto belle le foto e che buoni i formaggi di pienzaaa!

fashion doctor ha detto...

ador toscana! in general italia e superba!!!!!

Unknown ha detto...

Love your bag <3

Cultureandtrend

Unknown ha detto...

Meravigliosa la Toscana e quanto buon cibo!!!

Alexandra ha detto...

Cum arata produsele de cofetarie...mai iau o gura de ceai verde sa uit ce-am vazut :)))

Ela ha detto...

Dulciurile de la cofetarie,cascavalul....miam!Deja le savurez in mintea mea :))

Te pup!