domenica 7 dicembre 2014

Jurnal de vacanta- Grecia/ Atena #4

Azi, ultimele fotografii din seria "vacanta in Grecia". Noi eram la prima vizita in capitala Greciei si ne-a placut foarte mult.
Exista multe lucruri de vazut in Atena, atractia principala fiind cu siguranta Acropola . In plus, ar trebui sa vizitati Agora, Templul lui Zeus, Arcul lui Hadrian si biblioteca acestuia, muzeul Acropolis si cartierele Plaka si Monastiraki si multe altele.
Atena este o capitala moderna, de nenumarate ori insa m-am simtit ca in Bucuresti...multi caini vagabonzi, multe mormane de gunoaie, multe cladiri lasate in paragina. Dupa parerea mea, monumentele nu au fost ingrijite la timp si s-au deteriorat foarte mult...daca este sa fac o comparatie intre ce a ramas la greci si ce a ramas de exemplu in Roma, totul este mai bine conservat in Roma.
Preturile in Atena sunt destul de ok, in zona Monastiraki sunt o gramada de taverne, terase unde poti manca pe saturate la preturi ok. Transportul in comun functioneaza bine, din aeroport poti lua trenul direct pentru oras si metroul functioneaza excelent. Noi ne-am luat bilet pentru 3 zile care era valabil pe orice mijloc de transport si care costa 20€. Cam scumpicel, dar noi chiar l-am folosit la greu.
La sfarsitul lunii octombrie, cand am fost noi, erau 30 de grade, evident, pentru localnici, deja venise toamna si la aceasta temperatura ei umblau cu cizme, bluzoane si geci...se uitau putin ciudat la noi in pantaloni scurti :))) 
Eu consider ca pentru a vizita in pace si fara a muri de cald este ideala luna mai sau octombrie, temperatura este placuta, nu sunt extrem de multi turisti si te poti misca usor peste tot. Cred ca 3-4 zile sunt mai mult decat suficiente pentru a vizita totul in liniste.
Repet, noua ne-a placut, ne-am simtit bine si probabil vom reveni in viitor.







































3 commenti:

fashion doctor ha detto...

nu am ajuns pana acolo, merita vizitata.iubesc grecia!

Pooja Mittal ha detto...

thats a beautiful place, so artistic
keep in touch
www.beingbeautifulandpretty.com
www.indianbeautydiary.com

Ela ha detto...

Grecia are si bune si rele.Cam asa este si in Italia,din cate am inteles.De fapt orice tara are si aspecte pozitive si negative dar in unele locuri parca tinzi sa vezi mai multe aspectele pozitive.