domenica 25 gennaio 2015

Details ...

Cei de la Calzedonia propun pentru acest sezon o gramada de sosetute dragute, cu detalii care mai de care mai frumoase. Se poarta mult si sosetele peste genunchi, si sosetele la glezna si cele sub genunchi. Eu am dat o fuga pe la Calzedonia si am cumparat doua perechi de sosete, unele peste genunchi si altele la glezna. Preturile sunt cam piperate dupa parerea mea si din pacate modele cele mai frumoase nu le-au bagat la reduceri, dar mi-au placut foarte mull, asa ca pana la urma le-am cumparat.





4 commenti:

Toma Aurora ha detto...

Cele cu flori îmi plac mult. Mă trimit cu gândul la Daisy-Marc Jacobs :D.
Sunt cam scumpicele, dar arată foarte frumos. Să le porți cu drag!

Mihaela Pojogu ha detto...

sunt tare chic!

Sola ante el espejo ha detto...

sono molto belli! un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Ela ha detto...

Copilaresti dar sexy in acelasi timp!Love them!

Te pup!