sabato 13 giugno 2015

New in: Farmec products!

La inceputul lunii mai am fost in Romania pentru o saptamana. Am profitat sa imi si cumpar ceva produse la care nu am acces aici in Italia. Urmarind diverse bloguri si canale Youtube, am tot vazut produsele de la Farmec si am zis sa-mi cumpar si eu. Mi-am cumparat benzi depilatoare, spray pentru uscarea unghiilor si o baza pentru unghii.


Preturile exacte nu le mai stiu, despre aceste benzi am auzit multe laude, sincera sa fiu nu le-am incercat inca, stiu ca m-a incantat faptul ca sunt 20 de benzi si pretul era undeva la 7 lei si ceva in Auchan. Fata de cele pe care de cumpar de aici, pretul era la jumatate, asa ca am zis ca merita incercate.


Voiam sa imi cumpar si ceva oje de la Farmec, din pacate nu prea am gasit culori pe gustul meu si avand deja cam prea multe acasa, m-am abtinut sa-mi cumpar altele. Am luat aceasta baza de unghii pe care nu am deschis-o inca, avand in prezent una de la Essence de terminat.


Despre aceste spray uri am auzit pareri impartite, ba ca ar fi bune, ba ca nu ar fi cine stie ce. Eu momentan folosesc un spray de la Essence de care sunt multumita, mai am putin si-l termin, apoi voi incerca si spray ul Farmec.


3 commenti:

Anonimo ha detto...

Great psot!

Please click on the link on my post
http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/its-all-about-that-denim-with-shein.html

Ela ha detto...

Exista si lame pentru parul de pe fata si din cate am inteles sunt foarte delicate dar tot trebuie sa iti dai cu ceva de calmare dupa.Cica nu iti creste mai mult,mai des sau mai inchis la culoare.Eu as vrea sa incerc numai sa le gasesc.Mi se pare mai ok asa decat cu benzile depilatoare pentru ca de la alea sigur ma irit.Bine,nu exista garantie ca nu o sa ma irit de la lame dar vreau totusi sa incerc pe o portiune mai ascunsa si mica.Multe fete care au incercat au fost multumite de rezultat,le-a ramas tenul curat,fin si s-a aplicat fondul de ten de doua ori mai frumos.
Sau exista varianta sa scoti parul cu ajutorul firelor de ata,metoda se numeste threading si este foarte eficienta si simpla.Uite un link

https://www.youtube.com/watch?v=4dgkKmuhykw

Tot pe canalul ei mai gasesti metode si alte multe sfaturi foarte bune de ingrijire.

Te pup!

Ramy's Blog ha detto...

Benzile nu sunt pentru mine pentru ca din fericire nu am nevoie :))) Sunt pentru Michele, ii fac sprancenele cu ele, prefera cu ceara decat cu penseta :))