mercoledì 29 luglio 2015

New in: H&M maternity clothes and not only

Azi va voi arata cateva achizitii de la H&M. Cred ca in materie de haine pentru gravide, cei de la H&M au printre cele mai ok preturi, cel putin aici unde locuiesc eu... in Romania mai sunt cei de la Lc Waikiki si C&A. Aici nu am Lc Waikiki, si C&A nu am in zona, insa pot achizitiona online. Numai ca haine pentru gravide am evitat sa cumpar online, mi-am luat doar o pereche de pantaloni scurti de pe Asos, pe care i-am trimis inapoi datorita faptului ca imi erau foarte mari.... Deci am preferat sa probez hainele maternity in magazinele fizice.
Asa cum am mai spus, eu mi-am cumparat numai pantaloni pentru gravide, in partea superioasa a corpului am folosit haine mai vechi care erau croite ceva mai larg si tot ce am cumparat nou au fost tot haine croite mai lejer, pe care sa le pot purta si dupa.

Asadar prima pe lista mea este aceasta bluza alba cu broderie, dragoste la prima vedere... Am cumparat-o imediat, a costat 25€ si imi place la nebunie, materialul este moale, nu este sintetica, se calca usor si vine lejer pe corp....in mod normal :)) acum pe mine nu chiar lejer, dar nici stransa.




Acest colier mi-a placut foarte mult de cum l-am vazut. Nu mai stiu exact pretul, cred ca ceva in jurul a 7€. Pana acum nu s-a innegrit, dar nici nu l-am purtat prea mult inca.



Acest colier l-am luat pentru ca am geanta in culoarea aceasta de roz pudrat. Pretul acestuia, 5€

Din categoria maternity, mi-am luat doua perechi de pantaloni scurti de care am abuzat luna aceasta. Au costat 20€, momentan aici sunt la reduceri la 15€ perechea. Eu pur si simplu i-am purtat la greu pe canicula care a fost aici. Acum ma apropii de ultima luna de sarcina si inca intru in ei foarte usor, banda peste burta este elastica si pantalonii sunt extrem de comozi.





Aceasta rochita nu face parte din categoria maternity, este o rochie dreapta, simpla, am luat-o la reduceri, cred ca a costat 7€, vine pana la genunchi si merge perfect si cu burtica. O voi putea purta fara problemesi dupa, merge de minune cu o pereche de sandale cu un toc super inalt.
Cam acestea sunt achizitiile mele de la H&M, in curand va voi arata si cateva outfituri cu pantalonii maternity.


2 commenti:

Elisa Zanetti ha detto...

io da h&m trovo sempre un sacco di belle cosine!
Nameless Fashion Blog

Ela ha detto...

Acuma sincer vorbind,as purta si eu pantaloni din astia fiindca par foarte comozi so why not :)

Te pup!