venerdì 21 agosto 2015

Maternity Outfit: Forever 21, Mango, LC Waikiki

Azi va voi arata un outfit din luna a 7-a... acum sunt in luna a 9-a, mai sunt circa 20 de zile pana la ziua in care eu si bebe ne vom cunoaste :))
In luna a saptea burtica se vedea da si nu... acum se vede mai mult, am luat aproape 11 kg in greutate, sper ca vremea sa tina si in acest week end sa fac ceva fotografi cu conditiile mele fizice actuale :))

In aceste fotografii am purtat:

Pantaloni maternity LC Waikiki
Camasa + sandale Forever 21
Geanta Mango
Colier Pimkie















9 commenti:

Dia ha detto...

Foarte tare, nici nu se vede ca esti insarcinata in unele poze:) Si surioara mea are 15 saptamni si se vede putin burtica:) Mi-ar placea sa te vad si in luna a 9-a:)

Claudia_Elena ha detto...

Buna Ramona,bine ne am regasit! Esti o viitoare mamica foarte frumoasa! Radiezi!

Ramy's Blog ha detto...

@Dia, o sa fac poze cu burtica de acum, momentan am 37 de săptămâni, cred că in poze ăstea aveam cam 30 din câte îmi amintesc.

Ramy's Blog ha detto...

@claudia_elena Îți mulțumesc mult!!!!

Sola ante el espejo ha detto...

Che bel look! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Manases Andrea ha detto...

Iti prieste sarcina. Arati foarte bine si imi plac si unghiutele!

Ramy's Blog ha detto...

Mulțumesc mult Andrea

Ela ha detto...

Din fata nici nu se vede ca esti insarcinata :) Faine accesoriile!

Te pup!

Alexandra ha detto...

Esti o graviduta superba. Cam asa am luat si eu in sarcina ,in jur de 12 kg. Iar minunea s-a nascut cu 3,400.